6 Ocak 2013 Pazar

TRUF


Daha önce yaptığım truf beğenilince tekrar yapmaya karar verdim. Hazır yılbaşından kalma kekim de vardı, Atıştırmalık gayet güzel kalan keklerinizi değerlendirin derim.

Malzemeler:
1 paket krema
1 paket kare çikolata
1/2 paket 2 si birarada neskafe
2 çorba kaşığı pudra şekeri
4 dilim kek
3 adet elmalı kurabiye
Ceviz

Yapılışı:
Önceden açıklayayım, 1 paket kremaya 4 dilim kek az geldiği için elmalı kurabiyelerime kıydım. Zaten yaparken anlıyorsunuz. Malzemeniz az ise kremayı azaltın yada 1-2 dilim daha kek ilave edin.
Kremanızı derin bir tencerede hafif ısıtıp içine çikolatanızı atın ve hızlıca karıştırın, çikolatanız erisin, üzerine şeker ve neskafe ilave edip karıştırın ve ocağınızın altını kapatın. Keklerinizi bu karışımın içine ufalayın ve karıştırın. Buzdolabında katılaşması için 1-2 saat bekletin..  Daha sonra ceviz büyüklüğünde avucunuzda yuvarlayıp dövülmüş cevize bulayın....... Vee truflarınız yenmeğe hazır.....Dolabınızın kapağını her açtıkça bir tane götürmeyi unutmayın.......:))
İçine kuru üzüm yada başka kuru meyvelerinde çok yakışacağına eminim sevgilerimle .......




4 yorum:

  1. harika görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım selam ve sevgilerimle:)

      Sil
  2. Şu anda tarifteki güzellikleri çay eşliğinde yiyorum ve sabah sabah günüme renk geldi, midem bayram etti resmen:D Yorum yazmadan geçemedim. Ellerine sağlık.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim. Afiyet olsun haticem, ...:)

      Sil