26 Aralık 2011 Pazartesi

Etimek Tatlısı (2)



Cuma günü akşam yemeğine kayınvalidem ve görümcemleri davet ettim. Akşamdan hiçbirşey hazırlayamadım. İş çıkışı kendimi mutfağa attığım gibi, mercimek çorbası, pilav, zeytinyağlı kereviz ve etimek tatlısı yaptım. Salataları eşim hazırladı, misafirler geldikten sonra da sıcak olsun diye ciğerleri pişirdim.  Tabiki bu kadar koşuşturmada eve bizimle birlikte gelen görümcemin kızı zeynebinde katkısı var. Yaşının küçük olmasına rağmen bir genç kız gibi davranıp yengesine yardımcı oldu. Teşekkürler zeynep. "Ben sana söylüyorum annen sana iş yaptırmıyor ama sen bana gel ben sana neler neler öğretirim." :))

Etimek tatlısı için 1,5 paket etimek (borcama 2 sıra dizilecek)
2,5 su bardağı şeker
2,5 su bardağı su
Üzeri içinde tavuk göğsü

Yapılışı Etimek tatlısı 2 de yayınlamıştım. Orada ki şerbet ölçüsü bir sıra etimek için. Acele olduğu için ben şekeri yakmadan direk kaynatıp da üzerine döktüm . Böylede çok güzel oluyor. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder