5 Nisan 2014 Cumartesi

KAYISI NEKTARLI ÜZÜMLÜ KEK



Bugün ziyaretime gelen güzel yeğenim zeynebim için kayısı nektarlı kek, şelame hamuru, çok sevdiği un helvası ve portakallı halka kurabiyelerden hazırladım. Bugün size kek tarifini yayınlayacağım.Diğer tarifler için;


Şelame hamuru içinhttp://5tensonra.blogspot.com.tr/2011/05/selame.html
Potakallı halka kurabiye için http://5tensonra.blogspot.com.tr/2014/02/halka-kurabiye.html
Un helvası için http://5tensonra.blogspot.com.tr/2011/07/un-helvasi.html tık tık.....

KAYISI NEKTARLI ÜZÜMLÜ KEK

4 Adet yumurta
1,5 su bardağı şeker
1 su bardağından 1 parmak eksik sıvı yağ
1 su bardağı kayısı nektarı
3 su bardağı un
1 adet kabartma tozu
1/2 su bardağı kuru üzüm
Portakal kabuğu rendesi
1 yudum su.

YAPILIŞI:
Yumurtalar mikserlenir ve sırasıyla diğer malzemeler ilave edilerek karıştırılır. Yağlanmış kek kalıbına dökülerek 150 derecede pişirilir.

6 yorum:

  1. bir dili,m aldım canım.nefis nefiss.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Kek te pek bir guzel gozuktu eline saglik Nurancim:)) tabaktakilerde nefis gozukuyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Emelcim, epeydir görüşemedik. Selam ve sevgilerimle:)

      Sil
  3. Sevgili Nuran, sıcak mesajınla beni yalnız bırakmadın, bana güç ve sabır verdin, çok teşekkürler, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten boşuna söylememişler insan insanın zehrini alırmış diye, ne güzel bir söz. İyi ve kötü günde arkadaşların, dostlarının yanında olması.... Tekrar başın sağ olsun elifcim Allah sabırlar versin. Sevgilerimle.

      Sil